Wednesday, 15 January 2014

pengalaman mematangkan hidup

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

assalamualaikum semua . berhabuk dah blog nieh . setahun dah tak bukak . haha, kali ini aku nak cerita pasal kehidupan baru ak. ermm, sekarang nieh aku belajar kat kuis, asasi pengajian islam . mesti orang anggap aku masuk ipts sebab ak tak dapat mane2 kan . suke hati die jea nak kata aku camtuhh . haha, aku dah tak nak ambik bidang sains . dah serik . hahaha . aku sorang jea budak smka kerian yang ada kat situ . haha . takpelahh . xdela banyak konflik sangat . memang boleh bukak buku baru sepenuhnya . orang lain semua 2 sem jea, aku sorang je 3 sem . haa, bulan 7 baru habis, cukup setahun asasi . tapi, belajar kat sini, kadang2 kita rasa macam rendahnya tahap ilmu kite, tahap iman kite . orang lain semua tau macam-macam . hurmmm, sem 1 aku tak pernah naik bas balik kampung . naik ETS je pernah . balik kali nieh aku beranikan diri naik bas . hahaha, boleh-boleh aku jatuh time turun tangga . nasib baik tak ramai sangat orang . first time la katakan . huhuhu, xpe, sakit itu penghapus dosa . kannn . dah, cukup tu je sampai sini . moga bertemu lagi .